Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cum cumpăr?
Cumpără online rapid și în siguranță. Tot ce trebuie să faci este să urmezi câtiva pași simpli.
Caută produsul dorit
Poți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul afișat în partea de sus a site-ului.
Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în coș ”.
Poți adaugă în coș mai multe produse, din categorii diferite.
Verifica-ți comanda
După adaugarea fiecarui produs, ești direcționat automat în coșul de cumpărături, unde poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea și evacuarea de fum sau să renunți la unul sau toate produsele selectate.
Detalii de facturare
Dupa adaugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectezi detaliile de facturare, modalitățile de plată (Ramburs, Card Online, Transfer Bancar).
Nu uita să citești termenii și condițiile și să bifezi căsuța “Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile” înainte de a trimite comanda.
Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”. La scurt timp după apăsarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.
Modalitate de plată
Dacă ați ales metoda de plată ” Online prin card bancar ” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.
Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuaează prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
– “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa și MasterCard.
Cum plătesc?
Metodele de plată acceptate de noi sunt:
- Plată prin transfer bancar. Plată prin Ordin de plată se face în lei, integral pe baza facturii sau a facturii proforme emise de noi. Livrarea produselor comandate se face după confirmarea plății. Plățile se pot face în conturile bancare enumerate mai jos:
Cont RON: RO15OTPV260001503898RO01,
Cont EURO: RO69OTPV260001503898EU01 deschis la OTP Cristuru Secuiesc. - Plată prin numerar: Plată prin numerar se face în lei, integral în momentul preluării produselor comandate ,la curier sau la sediul nostru.
- Plată prin card bancar: Plată online folosind cardul bancar se face în deplina siguranță, pe site completând datele cerute de sistem. Nu se percepe nici un commision pentru aceasta operațiune. dev.esemineu.ro SRL nu solicită și nu stochează date referitor la cardul Dvs.
- Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro).
Dacă ați ales metoda de plată ” Online prin card bancar ” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți. Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuaează prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.
Condiții de livrare
Livrarea produselor comandate şi confirmate de Cumpărător vor fi livrate la adresa specificată în Comandă de către Cumpărător, prin intermediul unor servicii de curierat partenere sau de mașina propriu.
Produsul/Produsele comandate intră în procesul de livrare după finalizarea confirmării comenzii.
Se vor accepta comenzile spre livrarea produselor comandate pe întregul teritoriu administrativ al României.
Vânzătorul va confirma recepţia comenzii pe cale electronică după care îl va contacta telefonic pe Cumpărător, în vederea confirmării comenzii recepţionate şi obţinerii acordului expres al intenţiei de cumpărare.
Confirmarea comenzii lansate de către Cumpărător va fi urmată de comunicarea timpului estimat necesar pentru livrare, orice modificare al acestui timp necesar comunicându-i-se Cumpărătorului.
Termenul maxim de livrare asumat de Vânzător şi partenerii acestuia este de 10 zile. Vânzătorul nu îşi asumă riscurile legate de produsul comandat din momentul predării acestuia către serviciul de curierat, sau în cazul livrării la unul dintre sediile proprii către Cumpărător sau reprezentantul acestuia.
Produsele vor fi expediate în ambalajul intact al producătorului, care va fi protejat de un ambalaj corespunzător efectuării în siguranţă a livrării.
Vânzătorul va lua toate măsurile de precauţie pentru protejarea prin ambalare al produsului predat spre livrare, dar nu poate asuma responsabilitatea unor eventuale daune cauzate de manipularea incorectă a coletului în cursul livrării.
Produsele vor fi preluate de Cumpărător de la reprezentantul serviciului de curierat, sau de la reprezentantul de vânzări.
Livrarea produselor comandate se face cu FAN COURIER sau cu PAll-EX CURIER sau cu mașina proriu.
Comenzile se proceseaza și se expediază în maxim 5 zile dacă produsele comandate se află în stoc.
Timpul de tranzit depinde de firma de curierat dar deobicei nu depășește 48 de ore.
SERVICIUL RETUR
Se asigură în condiţiile în care:
Produsele se returnează în maximum 14 de zile calendaristice de la achiziţie;
Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex. sobe teracota din cauza greutății foarte mare ) cu excepția situației în care sunt încă sigilate;
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:
– În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;
Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;
– Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar
– Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate – cu card de credit).
Pentru produsele achiziționate cu bonuri cadou se acceptă returul doar în cazul achiziționării unui nou produs, a cărei valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat.